Sunday, 26 March 2017

Random

Assalamualaikum & hai.

Ya Allah, hambarnya menulis blog di siang hari, Sebenarnya aku saja nak test keyboard notebook aku ni haa. Hari tu rosak, ni sihat sejahtera pulak. Kemain aku menaip assignment macam siput guna On-Screen Keyboard. Nasib baik aku ni anak muda yang tabah, tak mengalir air mata pun masa menaip assignment tu, cumanya ada la sorang dua jadi mangsa tempat aku melepaskan amarah. Banyak kot post aku tergendala disebabkan keyboard rosak, geram pulak ittew. Semester ni aku banyak menjelajah Malaysia, jadi aku ingat nak mengabadikan kenangan dalam blog. Tengok-tengok keyboard rosak. Nok maroooh seroooo. Gambar-gambar pun entah kemana dah, jadi malas dah aku nak cari balik gambar semata-mata nak post kat blog. Macam garang pulak ayat aku, ni la susah takde emoji :')

Aku tengah final exam ni, mereput dalam bilik je acah-acah study. Keluar bilik masa ada exam je, patutlah aku rasa kehidupan aku kosong je. In dorm, there's no wisdom gittew. Aduh cepatlah habis final aku nak balik rumah ni, nak tukar baucer BRIM kepada duit. Nasib baik dapat BRIM lambat, boleh aku berlagak kaya depan adik-adik aku nanti. 

Okay okay, I. REALLY. NEED. TO. STUDY. NOW.



Btw, anime Naruto Shippuden officially dah tamat gaiss. Sempat jugaklah tengok Naruto dengan Hinata kahwin haha #NaruHina #IShipThem. Ok dah. Bye

No comments: