Thursday, 8 May 2014

Art Trade with Jassarah Syafiya

Assalamualaikum uols!

Gigih betul aku update blog pukul 12.29 a.m camni. Semata-mata demi adik Jassarah Syafiya kita ni. Ala tomey tomey kihkihkih. Nah doodle dari Hakak Nazifa (ceh,hakak konon)

Aku guna warna purple dan kuning sebagai tema ,not bad. Colour blocking uols! hihihi


So,doodle dari adik Jassarah Syafiya kita..

tekan gambar ni,terus ke blog dia! :D

Serious comel T.T Terima kasih adik. :D
kecik-kecik dah pandai melukis,aku dulu sekolah rendah pegang pensel pun masih tergagap-gagap lagi. Sobs sobs :(

Bakat adik Jassarah boleh dikembangkan lagi,all the best and bittaufiq wannajah adik Jassarah. Semoga menjadi insan yang berguna.

Sesape yang nak art trade dengan aku,bolehlah bagitau..jangan malu-malu,jangan segan segan uols! 

Adios.


5 comments:

Nini Hanini said...

auww auww..comeynye,ahaks!

Nazifa Sakinun said...

mu wat comey agi :')

Puteri said...

pandainya akak buat :D saya tak reti langsung T.T

Nazifa Sakinun said...

hahaha..biasa je..meh sini kalau nak belajar kikikih. :D

Siti Aisyah said...

Assalamualaikum!
Nak art trade dengan akak boleh?
boleh email kat saya melalui
aisyahsiti516@gmail.com :D

thx~