Thursday, 1 May 2014

Art Trade with NiniHanini!

Assalamualaikum orang kampung yang sedang bercuti pada 1 May!

Ni first time iols art trade,jadi iols terlebih excited huhuhu. Maklumlah,aku mana reti lukis-lukis ni. Malu aihh.
Sape tak kenal Cik Nini? Tipulah tak kenal,yang blog dia tu cute comel gila-gila sampai aku nak naik meroyan tengok blog dia. Hahaha. Hiperbola (terlebih excited katakan)


Ni dari Cik Nini. Comelkan,nak nangis iols tengok T.T (Gigih aku printscreen sebab kat belog dia taktahu nak ambik camne url gambar ni,maaf Cik Nini. Woitt, jangan curi!)

Ni macam kes pecah kaca,pecah gelaslah. Sudah baca harap balas kehkeh.
Konon,padahal aku yang ajak Nini first,muka taktahu malu hewhew.

Dah dah,aku nak balas doodle kat Cik Nini ni. Ketepi ketepi!


Tada! Malu aih,lama aku tak ber-doodle,tangan pun dan belok kahkah.Maaf lah kalu tak cantik Cik Nini oiiii! Bertungkus-lumus semalaman aku buat benda ni,berpeluh-peluh tangan. heheh

Kalau engkorang semua nak tahu, Cik Nini ni kawan aku sejak form 1 lagi, lepas SPM 2102 terus tak jumpa. Ni kira kes Long Lost Friend la,berjejak kasih kat blog. Auww sweetnya kitorang >.<

Cer teka apa nama penuh Cik Nini. Nur hanini? Salah! Wahaha
Nama sebenar dia, jeng jeng jeng! Tengku Anis Hanini! Keturunan Diraja uols hahaha.
Cik Nini ni,kalu korang nak tahu..dapat Straight A masa SPM dulu,best student kot! Kalu ada soalan pasal Addmath ke,Physics ke, Chemistry ke, tanya je Cik Nini..dia boleh jawab tu,walaupun dia acah acah kekonon tak ingat. Seriously, Cik Nini memang best student sejak form 1 lagi.

Aku rasa macam tak setaraf pulak dengan Cik Nini ni.Sobsobs

Undur diri dululah,nak meratapi nasib sendiri lololol :P

4 comments:

Nini Hanini said...

hahaha..kuat muji mg pa,takdop cuklat aku nok v ke mg,hehe... XD XD

zakira afina said...

sweetnyaaa akak hehe :D laa tu ke nama kak nini? :o hehe doodle akak pun comel laaaa :D

Niena Reen said...

Ihiii dua2 doodle comel momel.. Suka aih baca entry ni.. :D

Mazni Munawar said...

Dua2 pun comel. Hehe :D