Tuesday, 4 June 2013

Orientasi Kolej Mara Kulim


Aku rasa dah lebih seminggu aku duk kat sini.
Kolej Mara Kulim,Kedah.
Minggu pertama,cam biasa,orientasi :D
best kot!
kak-kak and abang-abang fasi memang hebat ar..
ex-KMK dan pointer diorang memang auuwww!
tak terungkap dengan kata-kata :3

aktiviti kumpulan,explorace dan teater..sape yang tak masuk explorace,kena masuk teater..
aku tak masuk explorace.malas nak berlari-lari,berkejar-kejaran..dah tua.tak larat~

jadi,aku masuk teater


guess what,aku pegang watak pembuli kot *aura jahat*

*malas aku nak citer pasal persembahan tu*

haha.

malam penutup tu memang sedih gk ar..
ohh,lupa,lagu tema untuk orientasi kali ni ialah lagu Sahabat by Najwa Latif.

dush,bila dengar lagu ni,teringat kat insan-insan istimewa di hati aku.auww!~
eh.

prop malam persembahan

pertandingan poster






orang lain tengah sibuk ats pentas buat persiapan,aku sempat ag amek gambau~


bergambar dengan kak & abang fasi :3


terserlah gedikness disitu :P

muka yang sebelah kanan tu,macam Aidil Man --'
banyak lagi gambar,malas nak upload --'


3 comments:

anisnisnis said...

mihmih ~ kim slm ko aidil man palsu :3

nasanasa said...

Supo terus ng aidil~
Igt aidil dh :3

fiq said...

krreekk kkrreekk