Tuesday, 21 May 2013

Plan B; Matrik =)

Kolej Mara Kulim,waits for me! :)

this is no joke..I mean what I said,I'm going to Kolej Mara Kulim/Matrikulasi Kulim~

aku duk gempar-gempurkan pemergian aku ke Universiti Sains Islam Malaysia untuk Tamhidi Sains dan Teknologi,tapi tak jadi,so aku malu sekejap *tutup muka*

Aku,tukar Plan A ke Plan B..
Mak aku,nampak je muka aku..belum sempat aku jejak rumah lagi dah bagitau,
"pegi Matrik"

aku,masa tu..just like "WHAT?!!"
 aku siap buat appointment lagi untuk medical cekup kat Hospital Besut hari kamis ni -___-

Lepas dengar sume penjelasan mak aku,

aku redha^^

*walapom,dalam hati,sakit dan pedih yang teramat sangat..titew rasew cam nak nanges jerk masew tu :3*

1 comment:

Zenith_Iman said...

Pa..sabar je la..saya menyampah sangat nak kene wat medical check up..teringin pergi matrik sebab tak yah wat medical check up..hahaha~~