Monday, 20 May 2013

KeyBee with Najwa Izzati

Parkson

aku ajak Najwa pegi Parkson
"Jom naik Parkson" *nada yakin,macam banyak duit"

"Jom,nak beli apa?"

"Nak cuci mata je"

yess,I got "jelingan maut" dari Najwa :P

*********************************************************************************

Cincin

Masa jalan-jalan kat KB Mall,aku nampak gegirls duk pilih cincin kat satu kedai ni..*nampak macam menarik*
"Wa,jom tengok cincin"

"aku tak minat"

"olohh,mari la,aku nak beli ni :3"

pilih cincin,

mak cik tu cakap,"awak saiz 17 je ni"

okey.saiz 17..beli

mak cik : cincin tu tak berkarat walaupun kena air

aku bisik kat Najwa,
"kalu berkarat siap la Mak cik ni"*nada ugutan*

"elehh,cincin besi RM 4 je pom,,kalu berkarat,nak bunuh ke mak cik tu?"*sarcastic*

aku,tersentap

*********************************************************************************

Tudung

Najwa ajak aku pegi kedai tudung,dia kata kat sini murah sikit..
masuk kedai tu,para pekerja kedai tu tengah mengumpat,kat seorang wanita

"Beli tudung,tapi pakai seluar pendek"

aku,macam emmm

"biasa la orang korea kan,beli tudung untuk sape ntah"

mereka ketawa beramai-ramai

aku nga Najwa just like "LOL"

haha..pelancong korea rupanya, datang beli tudung,cederamata untuk jiran yang beragama Islam maybe?~


*********************************************************************************

Adik?

tunggu bas,ada junior Najwa datang tegur Najwa,*sebelom tu,memang dah jumpa ramai kawan/junior Najwa*
KB memang Najwa conquer la~
budak maahad muhammadi Perempuan kan :3

"Kak Wa,buleh mano? bla bla bla"

Najwa: "buleh kat bla bla bla"

mereka rancak berbicara,tanpa menghiraukan aku disisi~

tiba-tiba,budak tu tengok kat aku,dan cara dia tengok kat aku,buat aku tak sedap hati.,

"Adik Kak Wa ke?"

budak tu menerima senyuman sarcastic dari aku.

*********************************************************************************

Kedai Buku Popular

cari buku Hlovate..tak jumpa-jumpa...

"Wa,try tanya pekerja kat sini la..mana tau diorang tahu novel Hlovate kat mana"

"malu arh,mung arh tanya"

"aku lagi malu kalu mung malu gak :P*

tiba-tiba,aku nampak seorang perempuan,pakai tudung biru laut plain,pakai macam uniform,pahtu pakai tag nama,belek-belek buku,sekali pandang macam tengah susun buku kat rak..
pekerja Popular ,I guess..

"Wa,try tanya kakak tu..tudung biru,pekerja kat sini aku rasa"

Najwa,tanpa berfikir panjang,pegi tanya kakak tu..aku, memerhati dari jauh~

"Kak,buku Hlovate letak kat mana erk?"

Najwa bercakap dengan kakak tu,dan kakak tu macam menunjukkan jarinya ke arah pekerja Popular yang lain..
2 minit kemudian,Najwa berjalan ke arah aku,

"wehh kau ni,buat malu aku je..Tu pekerja Pacific la,bukan pekerja kat sini"

aku,tak cukup nafas ketawa..haha..memalukan~
aku tak malu,Najwa malu :P

1 comment:

Zenith_Iman said...

Banyaknye pengalaman ko..Hoho~~ da sambung study x bley wat entry banyak2..