Tuesday, 4 December 2012

Kuala Kangsar,Perak..waits for me :D


Program Latihan Khidmat Negara, tunggu aku!!
bak kata orang dahulu,"malang memang tak berbau"
memang betul la..
aku sorang jer dari sekolah aku yang dapat kat Kuala Kangsar,Perak*maybe*
arhh..tekanan melanda diri..
macam mana la aku nak sesuaikan diri di tempat orang..
tapi,orang tua juga ada cakap yang,"jauh perjalanan,luas permandangan"
hehehe..Alhamdulillah..dapat jauh-jauh..

3 comments:

Qila Violet said...

Ipa, nape jauh sangat ni. Tak ape la blh kenal tempat org :)

aNieys aMiEyra said...

Wahhh! ni kem kitew dulu. cayelah, kem niw memang best giler dan niw antare kem terbaru yg dibina. cantik kem desa rimba nehh. Rindunyew desa rimba niw. :(

Anonymous said...

ow giteww ~ (perluke ada huruf 'w') tu? -_-